HOTEL PUNTABLANCA

5 635 zł/os. Coral Travel-Egzotyka
Warszawa / 09:40
czw. 22.09 - sob. 01.10.2022
10 dni / 7 nocy
Dorośli: 2, dzieci: 0
śniadanie
STANDARD ROOM
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj wstępnie Kup on-line

UDOGODNIENIA

Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Parking

KATEGORIA
2*
REGION
Varadero
OPIS
hotel


lokalizacja

10 km od centrum Varadero, 26 km od lotniska w Varadero. Hotel usytuowany na powierzchni: 20000 m2.



kategoria organizatora

2*


kategoria lokalna

2*



opis hotelu
Data otwarcia

2015 r.


Na terenie hotelu: restauracja, bar.





pokoje


Zlokalizowane w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 2)

Typy pokoi:


- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, TV, łazienka (prysznic, WC)


Wyżywienie

- restauracja główna, bar
śniadanie

- śniadanie (07:00-10:00)



śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (18:30-21:30)



dodatkowe informacje



Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak

Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta.





Aktualizacja opisu

29.10.2021 15:56
LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

#

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Proszę czekać ...