UDOGODNIENIA
Blisko centrum, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Sporty wodne, Tenis, Blisko lotniska, Basen odkryty, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Darmowe WiFi
KATEGORIA
**
REGION
BURGAS
OPIS
położony bilsko centrum Słonecznego Brzegu
blisko zabytkowego Nessebaru
POŁOŻENIE
Słoneczny Brzeg, ok. 200 m od centrum, ok. 3 km od Nessebaru, ok. 27 km od lotniska.
INTERNET
Wi-Fi w lobby bezpłatne
PLAŻA
ok. 250 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Parasole, leżaki - płatne
HOTEL
Rodzinny, hotel w Słonecznym Brzegu. Obiekt posiada basen, restaurację i 2 bary.
ZAKWATEROWANIE
w budynku głównym i 2 aneksach
Typy pokoi
pokoje standardowe klimatyzacja, TV, telefon, minilodówka, łazienka (wanna lub prysznic), balkon
WYŻYWIENIE
Śniadanie
śniadanie (08 00-10 00)
Śniadanie i obiadokolacja
śniadanie (08 00-10 00), obiadokolacja (18 00-20 00)
All Inclusive (10 00-23 00)
śniadanie (08 00-10 00), obiad (12 30-13 30), kolacja (18 00-20 00)
wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
SPORT I ROZRYWKA
Sporty wodne na plaży (płatne)
Tenis stołowy
DLA DZIECI
łóżeczko (na życzenie)
WAŻNE INFORMACJE
****Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
***W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe i pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
**Godziny pracy aqua parku oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2-3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2-3 godziny po południu.
Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.